عاشقم نشوید . . .


˙·٠•●Alone In My World●•٠·˙

اندر احوالات یک مونث جوجه ی دبیرستانی

 قسم به گریه و ماتـــــم که عاشقم نشوید

به دوست داشتن غم... که عاشقم نشوید


به دست خواهش حوا، به سطح سیبی سرخ

به عمق گریه ی آدم... که عاشـــقم نشـوید...

.

.

.

به یک نگاه من کار دست خود دادیـــــد!

مگر سه بار نگفتم که عاشقم نشوید؟!

 

"سید مهدی موسوی"

 

آره... همین موقع هاست که آدم از تنهاییش لذت میبره. من این روزا خیلی تنهام... خیــــــلی... اما نمیدونم چرا اصلا از این تنهایی لذت نمیبرم؟!

 

 

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد  . . .

 



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت19:29---13 آذر 1390
خيلي خيلي ممنون ولي دوسته خوبم اسم وبم رد پاي عشق هستشاااااااااااا اون جا كه نوشته تكرار غريبانه روز ها اشتباهه درستش ميكنم مرسييييييييييييييييييييييييييي ييييييييپاسخ:باوشه... درستش میکنم! :)

mahdiyeh
ساعت18:32---13 آذر 1390
هین روزها هم تنهان:|
خیلی قشنگ بود


عرفان
ساعت18:28---13 آذر 1390
سلام سلاممممممممم

مرسي كه به وبم سر زدي خيلي خيلي خوش حال شدم واييييييييي يعني واقعا وبم اينقد خوشمل بود كه لينكش كردي به همين زودي؟بله چرا من دوست نداشته باشم لينكت كنم من كه از خدامه قربونت فعلا بايپاسخ:ممنونم خیلی ممنون آقای عرفان :)


مامان آروین
ساعت16:53---13 آذر 1390
سلام عزیزم ممنون از نظرات پر مهرتون در مورد لینک خواستم بگم که اشکالی نداره خیلی هم خوشحال میشم در ضمن منم لینکتون کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 آذر 1390برچسب:,ساعت 15:58 توسط Dreamer| |


Power By: LoxBlog.Com